دشمن تلاش می کند تصویری از ناکامی به افکار عمومی در ایران القا کند تا  بتواند به اهداف خود برسد

زارعی با بیان اینکه اکثر شاخص های اقتصادی در ایران مثبت و افتخار آمیز است، گفت: در این شرایط، دشمن تلاش می کند تصویری از ناکامی و عدم موفقیت به افکار عمومی در ایران القا کند تا از این طریق بتواند به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص بیانات رهبر انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهدای عشایر درباره تلاش بدخواهان برای القای نا امیدی در کشور با بیان اینکه اکثر شاخص های اقتصادی در ایران مثبت و افتخار آمیز است، گفت: در این شرایط، دشمن تلاش می کند تصویری از ناکامی و عدم موفقیت به افکار عمومی در ایران القا کند تا از این طریق بتواند به اهداف خود برسد.

 

وی با بیان اینکه ایران در زمینه تولید علم در خیلی از مسائل اساسی در ردیف های چهارم و پنجم دنیا قرار دارد، گفت: تعداد نیروهای تحصیل کرده در ایران بیش از 17 میلیون نفر است که این عدد در منطقه غرب آسیا استثنایی است و بر اساس آمار بانک جهانی ایران در زمینه شاخص هایی مانند تولید ناخالص ملی از کشورهایی مانند ترکیه و عربستان جلوتر است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نرخ امید به زندگی در بین بانوان 76 و در بین مردان 75 سال است، گفت: این در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب این عدد 64 سال بوده است. از نظر دیگر از نظر تحرک اجتماعی شاهد برگزاری یک سرود با عنوان سلام فرمانده هستیم که تبدیل به یک موج ملی شد. در واقع این انگیزه در ایرانیان وجود دارد که از یک کار انقلابی پشتیبانی کنند.

 

وی از افزایش مراودات خارجی به عنوان یک شاخص امیدوار کننده در توسعه اقتصادی و سیاسی کشور گفت و بیان کرد: تقریبا روزی وجود ندارد که یک مقام خارجی از کشورهای همسایه در ایران حضور نداشته باشد و یا یک مقام ایرانی به کشورهای پیرامون سفر نداشته باشد.

 

زارعی از تلاش بی وقفه دشمن برای القای یاس و نا امیدی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، همبستگی اجتماعی و مسائل امنیتی و نظامی گفت و ابراز کرد: وقتی یک ملت از داشته های خود مایوس و بی خبر باشد، طبیعتا به در باغ سبزی که دشمن از بیرون به او نشان می دهد نگاه می کند و عملا استقلال خود را از دست می دهد. دشمن به دنبال اسارت مردم ایران است. مردم باید هوشیار باشد. خود مردم دولت را سر کار آورده اند و علی رغم اینکه چند ماه از عمر دولت نمی گذرد، شاهد فعالیت بی وقفه هیئت دولت هستیم.

کد خبر 1188346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha