اجرای برنامه های  آموزشی و پیشگیرانه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر

زارعی از اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیرانه به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (چهارشنبه ۱ تیر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر با بیان اینکه اعتیاد یک بیمارى اجتماعی است که عوارض جسمى و روانى دارد، گفت: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار امر مبارزه با مواد مخدر با اتخاذ راهبردی جامع، متوازن و فراگیر در عرصه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها  اقداماتی در راستای مهار و کنترل اعتیاد از سوی مقامات عالی صورت گرفته است.


وی تأکید کرد: انتظار است تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‏ نهاد با تلاش مضاعف و اجرای برنامه تحول راهبردی، نسبت به تحقق سهم خود در امر مبارزه سخت افزاری و نرم‏افزاری با مواد مخدر و روان گردان‌ها به منظور کاهش نرخ دسترسی به مواد و همچنین کاهش بروز و شیوع اعتیاد انجام دهند.

 

زارعی با اشاره به در پیش بودن سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر گفت: برابر دستور العمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به این مناسبت مقرر است، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، برپایی نمایشگاه و آموزشی در شهرستان برگزار شود.

 

 وی انجام مطالعات علمی در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی در این رابطه ضروری دانست.

 

کد خبر 1188355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha