۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال گذشته تاکنون ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به منظور تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مرتضی ذاکریان» در جلسه ای با حضور نمایندگان بانک های عامل اظهارکرد: دستگاه های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری دستگاه هایی بوده اند که متقاضیان را برای استفاده از تسهیلات بند الف تبصره 18 به بانک های عامل معرفی کرده اند.

 


وی با بیان اینکه هزار و 671 میلیارد تومان تسهیلات مصوب بند الف تبصره 18  برای سال 1400 در استان داشته ایم، عنوان کرد: این تسهیلات برای هزار و 841 طرح مصوب شده است.

 


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی بر تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در استان تاکید کرد و افزود: نیازمند تسریع در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها هستیم.

 


وی تاکید کرد: حداکثر مساعدت با نگاه ایجاد اشتغال در پرداخت این تسهیلات با متقاضیان واجد الشرایط  در نظر گرفته شود.

 


وی عنوان کرد: کمیته های کارشناسی برای بررسی طرح های مشمول تسهیلات تبصره 18 هر هفته در استان برگزار شده و پس از آن طرح ها به کمیته استانی ارسال شده است.

 


ذاکریان گفت: عدم مراجعه متقاضیان به بانک ها و عدم ارائه وثایق و تضامین کافی از سوی متقاضیان از جمله علل طرح های برگشتی یا مانده در بانک ها اعلام شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1188391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha