ثبت نام دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در طرح «شهید وزوایی» تا نیمه تیر ادامه دارد

شریف گفت: ثبت نام در طرح پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در طرح «شهید وزوایی» در بنیاد ملی نخبگان از ۱۷ خرداد امسال شروع شده و تا ۱۵ تیر در سامانه «سینا» ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حبیب شریف»، امروز (چهارشنبه 1 تیر) از شروع ثبت نام پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1401-1402 خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و یا دانش آموختگان دانشگاه ها که در مهر امسال در دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی در یکی از دانشگاه های کشور به عنوان دانشجوی نو ورود مشغول به تحصیل خواهند شد و واجد شرایط شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد کشور اعلام شده در سایت bmn.ir هستند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان، به نشانی  sina.bmn.ir ارائه کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس افزود: ثبت نام در طرح پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در طرح «شهید وزوایی» در بنیاد ملی نخبگان از 17 خرداد امسال شروع شده و تا 15 تیر در سامانه «سینا» ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند اطلاعات و مستندات خود را به همراه تصاویر مربوط به این سامانه ارسال کنند تا در صورت برگزیدگی از پشتیبانی های بنیاد ملی نخبگان بهره مند شوند.

شریف تاکید کرد: برای برگزیدگان این طرح در بنیاد ملی نخبگان از تسهیلاتی مانند کمک هزینه ارتباطات و امکانات علمی، اعطای کمک هزینه اجرای پایان نامه، اعتبار دستیاری آموزش و پژوهشی، کمک هزینه شرکت در مجمامع علمی داخلی و خارجی، کمک هزینه اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، بیمه تکمیلی و ... طی یک سال تحصیلی بهره مند شوند.

وی اعلام کرد: امسال ظرفیت پذیرش در این طرح نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری دارد.

کد خبر 1188454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha