برگزاری چهارمین دوره جشنواره « نه به اعتیاد » در یزد

حجت الاسلام صداقت از برگزاری چهارمین دوره جشنواره اجتماعی « نه به اعتیاد» با موضوع فرهنگ سازی مبارزه با این آسیب اجتماعی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری چهارمین جشنواره اجتماعی « نه به اعتیاد» گفت: تابستان پرشوری را در پیش رو داریم زیرا برنامه های ما تا قبل از محرم بیش از یکصد عنوان برنامه تعریف شده است .

 

وی افزود: امسال برای چهارمین سال شاهد برگزاری جشنواره « نه به اعتیاد هستیم» هستیم که نخستین برنامه ما در این ایام است و دومین برنامه نیز در خصوص کودکان کار است که موضوع اصلی آن توجه به مسائل اجتماعی است.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: یزد یکی از استان های شاهراه در انتقال مواد مخدر است اما به واسطه این شاهراه بودن بعضا خود نیز گرفتار می شود و به شدت به موضوعات اجتماعی دیگر نیز پیوند خورده است.

 

وی ادامه داد: 5 آسیب اجتماعی جدی در کشور مرتبط با موضوع مواد مخدر است که رویکردهای مختلفی با آن در نظر گرفته شده است که این ها نشان دهنده اهمیت توجه به اصل ثبات در حوزه فرهنگ سازی اجتماعی به ویژه در بحث مواد مخدر هستیم.

 

صداقت گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد در زمینه فرهنگ سازی نقش اساسی دارد که مسائل اجتماعی و فرهنگی و مسائل مهم اقتصادی و سیاسی می تواند بستر ساز آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: این جشنواره ها به منظور فرهنگ سازی اجرا می شود تا بتوانیم قله ای را هدف قرار داده و آن را فتح کنیم و در حوزه فرهنگ سازی استفاده کنیم.

 

وی گفت: این فعالیت ها شاید در نقطه آغازی و بسترسازی باشد.

 

صداقت افزود: نه تنها سازمان فرهنگی بلکه همه حوزه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی یکی از مسائل جدی آن ها باید مواد مخدر باشد زیرا آسیب اجتماعی خانمان سوز است که میتواند جامعه را تحت شعاع قرار دهد.

کد خبر 1188461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha