۱۰۰خانه عالم در مازندران احداث می شود

حجت الاسلام شریف تبار گفت: امسال احداث ۱۰۰خانه عالم در استان مازندران در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» امروز(یکم تیر) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای تبلیغات اسلامی استان،‌ با بیان اینکه نهاد تبلیغات اسلامی با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی در تیرماه سال۶۰تاسیس شد و در این چند دهه  فعالیت های اثرگذار در عرصه تبلیغ دینی داشته است، اظهار کرد: کانون اصلی توجه تبلیغات اسلامی گفتمان سازی در عرصه جهاد تبیین است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: تشویق به فرزندآوری، تعالی خانواده، ترویج ازدواج جوانان و ... از جمله ماموریت های تبلیغات اسلامی است که با قوت در دست اقدام می باشد.

 

وی به رویکرد این سازمان در عرصه فعالیت های فرهنگی، قرآنی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: در عرصه فرهنگی پیگیر تأسیس مراکزی با عنوان مشاوره معنوی به آسیب دیدگان جریان‌های فرقه‌ای و عرفان های نوظهور هستیم.

 

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: همانگونه بانوان نقش تأثیرگذار در پیشرفت نهضت حضرت امام  خمینی(ره) و دوران دفاع مقدس داشتند، امروز نیز به عنوان الگوی زن ایرانی اسلامی در جامعه نقش آفرین هستند.

 

وی از برگزاری دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن کریم و کرسی های تلاوت خبر داد و گفت: احداث ۱۰۰پروژه خانه عالم نیز در استان در دست اجرااست.

 

حجت الاسلام شریف تبار به اهمیت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش  آموزان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان نیز موضوع برپایی پایگاه های اوقات فراغت و اجرای برنامه های فرهنگی در سواحل دریا در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 1188474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha