بسیج رسانه به عنوان رسانه انقلابی در جهاد تبیین نقش ویژه دارد

حجت الاسلام محمودی زاده گفت: رسانه در جهاد تبیین نقش کلیدی دارد و در این میان بسیج رسانه به عنوان رسانه انقلابی از نقش ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمود محمودی زاده»، امروز (چهارشنبه 1 تیر) در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس گفت: قرآن کریم، رسانه مکتوب حضرت محمد (ص) است و رسانه همواره در زندگی انسان نقش مهمی داشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تاکید بر نقش رسانه در هدایت جامعه بشری افزود: رسانه در زندگی اجتماعی انسان جایگاه ویژه ای دارد و انبیای الهی برای ایجاد ارتباط خود با مردم، کتبی به عنوان رسانه داشته اند که قرآن کریم رسانه اثر گذاری بعد از 1400 سال است.

وی اضافه کرد: ابزارهای رسانه ای امروز دارای فضای نشر وسیع و سریع و سهل الوصول هستند و در افق نگاه ویژه ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رسانه نقش ویژه دارد.

حجت الاسلام محمودی زاده تصریح کرد: رسانه در جهاد تبیین نقش کلیدی دارد و در این میان بسیج رسانه به عنوان رسانه انقلابی از نقش ویژه برخوردار است.

وی ادامه داد: بر اساس نگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بسیج رسانه جایگاه مهمی در افق انقلاب اسلامی وجود دارد و بسیج رسانه باید برای حصول موفقیت با تکیه بر محورهای علم، عمل، توجه به حب و بغض فی الله و با محوریت خدای متعال، حقیقت محوری، مصلحت اندیشی و ... عمل کند.

حجت الاسلام محمودی زاده، ارتباط موثر دولت ها با رسانه ها را برای ایجاد ارتباطات مردمی مهم دانست و گفت: رسانه در مطالبه گری، جایگاه ویژه دارد و می تواند با ایجاد حلقه وصل بین مسئولان و مطالبه گران، فضای مطالبه گری را تلطیف کرده و در جایگاه درست قرار دهد.

کد خبر 1188515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha