تاکید استاندار کرمان در خصوص نظارت بر ورزشگاه ها و ممنوعیت سگ گردانی در پارک ها

فداکار بر عدم برگزاری اردوهای مختلط توسط دانشگاه ها، ممنوعیت سگ گردانی در پارک ها، نظارت ارشاد بر اجرای کنسرت ها، عدم استفاده رسانه ها به ویژه صداوسیما از زنان هنرمندی که در فضای عمومی بدحجاب هستند؛ نظارت بر ورزشگاه ها، پارک ها و... تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، عصر چهارشنبه(اول تیرماه) در نشست ستاد استانی عفاف و حجاب؛ بسیاری از بدحجابی ها را حاکی از ناآگاهی دانست و افزود: حجاب، موضوعی چند بُعدی است.

 

 

استاندار کرمان افزود: حجاب، در یک نگاه فردی است و به همین دلیل ممکن است برخی آن را رعایت نکنند؛ بدحجابی از منظر تربیتی، نشانه تربیت نشدن در خانواده است؛ از نظر سیاسی، برای ضدیت و مخالفت و...در مجموع امر هدفمند و پیچیده ای است اما با این وجود، درد را همه می دانند و کاری انجام نمی دهیم و ناجا که آخرین ابزار است را به عنوان اولین ابزار استفاده می کنیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه بخشی از کار در این حوزه هم در تصمیم گیری و هم در صحنه میدانی باید به بانوان متدین سپرده شود؛ اظهار کرد: ۹۰ درصد بدحجاب ها دیندار هستند اما حجاب را آموزش ندیده اند.

 

 

 

فداکار بر عدم برگزاری اردوهای مختلط توسط دانشگاه ها، ممنوعیت سگ گردانی در پارک ها، نظارت ارشاد بر اجرای کنسرت ها، عدم استفاده رسانه ها به ویژه صداوسیما از زنان هنرمندی که در فضای عمومی بدحجاب هستند؛ نظارت بر ورزشگاه ها، پارک ها و مهمتر از همه در ادارات تاکید کرد.

 

 

 

وی با طرح این پيشنهاد که با همکاری اتاق اصناف، کسانی را که عرضه کالای مناسب عفاف و حجاب دارند تشویق شوند؛ در پایان متذکر شد: حجاب دستورالعمل اداری نیست حکم خدا است که باید تلاش کرد روی زمین نماند.

 

 

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان هم با اشاره به فصل تابستان و افزایش حضور افراد و خانواده ها در مناطق ییلاقی و تفرجگاه ها تاکید کرد: مسئولین مناطق ییلاقی پیوست خاصی برای این اماکن ببینند.

 

 

 

وی افزود: باغ ویلاهایی که برای پس از مراسم عروسی اجاره داده می شود، مشکلات فراوانی به وجود می آورد و ریشه بسیاری از جرایم خشن و امنیتی و قتل ها، همین بدحجابی ها است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: باید به تاسی از سردار دلها هنر جذب و نه طرد افراد را داشته باشیم.

کد خبر 1188560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha