عوامل امر به معروف و نهی از منکر بر  برگزاری جشنواره تئاتر کودک نظارت دارند

زین العابدینی با اشاره به وجود ۳۸ نفر از عوامل امر به معروف و نهی از منکر در جشنواره تئاتر کودک گفت: همه کارها برای برگزاری مناسب جشنواره انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مهدی زین العابدینی، شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک کمیته‌های حراست و امر به معروف و نهی از منکر و امور سالن‌ها اظهار  کرد: کودکان می‌توانند بزرگ‌تر‌ها را به دنیای سرشار از صداقت و پاکی خود دعوت کرده و روحیه آن‌ها را تغییر دهند.

رئیس کمیته حراست بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: دنیای کودکان، دنیایی سرشار از صداقت، پاکی و خوبی هاست با بیان اینکه امسال علاوه بر سالن‌ها و پلاتوهای مشخص شده، مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری شهر مریانج نیز اجرای نمایش خواهد داشت.

وی بیان کرد: در مدت برگزاری جشنواره، 38 نفر از عوامل امر به معروف و نهی از منکر و 50 نفر در بحث انتظامات سالن‌ها همکاری می‌کنند.

زین العابدینی اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد جشنواره تلاش شده تمام نمایش‌ها رأس ساعت شروع شده و به پایان برسد که این امر سبب ساماندهی و ایجاد نظم در سالن‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: همه همکاران و مدیران سالن‌ها با سعه صدر و حوصله به منظور ایجاد نظم امور جاری را مدیریت کنند.

رئیس کمیته امور هنری و سالن‌های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در  این جلسه گفت: در جشنواره امسال در کنار کمیت، کیفیت نیز در نظر گرفته شده است.

کیانوش بهروز پور بیان کرد: انتظار می‌رود حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در جشنواره رعایت شود.

وی ادامه داد: هر کدام از مسئولان سالن‌ها باید با اخلاق خوب و خوش، رعایت نظم و سعه‌صدر تلاش کنند اجرای نمایش‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌ شهر همدان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1188609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha