شهادت شهید زارعی به عنوان پرچم پر افتخار در حوزه مبارزه با مواد مخدر است

وفائیان با اشاره به گام های اساسی در راستای مقابله با عره مواد مخدر در کشور گفت: شهادت شهید زارعی به عنوان پرچم پر افتخار در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محبوبه وفائیان دبیر کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد در نشست خبری چهارمین جشنواره اجتماعی « نه به اعتیاد» گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  در برگیرنده فعالیت های مختلف فرهنگی آموزشی و اسلاع رسانی در خصوص تبیین برنامه های مبارزه با اعتیاد است که با همکاری دستگاه ها و ثمن های مرتبط انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره « نه به اعتیاد» افزود: امسال شعار ما « همه با هم نه به اعتیاد» است که در راستای اجتماعی شدن نه به اعتیاد و مشارکت مردمی در این بخش است.

وفائیان بیان کرد: در حوزه مقابله نیز احساس مسئولیت اجتماعی و اطلاع رسانی می تواند به عنوان فعالیتهای اجتماعی باشد که می تواند درحوزه مقابله با اعتیاد صورت گیرد.

وی افزود: فضاسازی شهری، معرفی سفیران فرهنگی، برگزاری نمایشگاه مجازی، بازاچه خیریه و کارگاه آموزشی و ... از جمله برنامه های این جشنواره است.

دبیر کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد ادامه داد: هدف غایی ما از نشست این است که باور غلط شایع در خصوص عدم انجام کار خاص در حوزه مواد مخدر تغییر دهیم که با توجه به خطرهای مواد مخدر باید گام های اساسی در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به شهادت یکی از ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان یزد گفت: شهادت شهید زارعی به عنوان پرچم پر افتخار در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که در این هفته به اهتزاز درآمده است.

وی گفت: این جشنواره اول تا هشتم تیرماه در یزد برگزار می شود.

کد خبر 1188645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha