پخش فیلم «هناس» از طریق سینما سیار در نقاط مختلف خراسان جنوبی

کریمیان گفت: حوزه هنری خراسان جنوبی جهت اکران مردمی فیلم «هناس» در مناطق بیش از یکصد نفر جمعیت از طریق مستقر کردن سینما سیار در این مناطق از آمادگی کامل برخوردار است.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک اعتقاد قلبی است و اگر می خواهیم دست جوانان و نوجوانان را بگیریم باید آثاری جهت سوق دادن اندیشه ها به این فرهنگ تولید کنیم.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: جشنواره فیلم فجر با تولید و پرداختن به فیلم های ارزشی از جمله «هناس»، «موقعیت مهدی»، «به وقت شام» و غیره اثرگذاری آن را در جامعه نشان داده است.

 

وی با بیان اینکه فیلم «هناس» در سینما بهمن بیرجند اکران می شود، افزود: این فیلم سینمایی با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به زوایای زندگی پرتلاطم داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای، همسر و فرزندش در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

 

کریمیان ادامه داد: در خصوص اکران فیلم «هناس» در اماکن عمومی از جمله مساجد، حسینیه ها و ... آمادگی کامل را داریم و علاقمندان با مراجعه به سایت ammaryar.ir می توانند درخواست خود را جهت اکران مردمی این فیلم ثبت کنند.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در خصوص سینما سیار عنوان کرد: برای مناطق بیش از یکصد نفر این امکان وجود دارد تا از طریق مستقر کردن سینما سیار در این مناطق به اکران مردمی فیلم «هناس» بپردازیم.

 

وی بر روی پشتیبانی و حمایت از آثار ارزشی تاکید داشت و گفت: اگر به این آثار سینمایی ارزشی پرداخته شود می تواند اثرات اجتماعی قابل توجهی داشته باشد و این نوع آثار می توانند سبب جذب جوانان و نوجوانان به سمت فضای ایثار و شهادت شوند.

 

گفتنی است؛ فیلم «هناس» به کارگردانی «حسین دارابی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفاه» فیلمی عاشقانه، براساس یک داستان واقعی از زندگی شهید هسته‌ای، «داریوش رضایی نژاد» است و در این فیلم بازیگرانی همچون «مریلا زارعی»، «بهروز شعیبی»، «وحید رهبانی»، «سیاوش طهمورث»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی» به ایفای نقش پرداخته اند.

کد خبر 1188648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha