پایانه مرزی مهران برای مراسم باشکوه اربعین ساماندهی می شود

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه پایانه مرزی مهران برای مراسم باشکوه اربعین ساماندهی می شود، گفت: در این زمینه همه دستگاه‌ها موظف هستند با ستاد اربعین استان همکاری لازم را داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، شامگاه چهارشنبه(۱ تیر) از زیرساخت های مسیر شماره ۲ اربعین در محور ایلام - ملکشاهی - مهران بازدید کرد، سپس در پایانه مرزی مهران و  با زائران و پرسنل مرز مهران دیدار و گفت و گو کرد، همچنین نشست ویژه ستاد اربعین در پایانه مرزی با حضور معاونین استاندار و مجموعه اعضای ستاد برگزار  شد.

 

« حسن بهرام نیا» در این نشست ضمن اعلام آماده باش به کلیه دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اربعین استان در راستای برگزاری یک اربعین باشکوه و به یادماندنی گفت: اربعین آبروی نظام و آبروی همه ما است و برای پاسداشت آن بایست با تمام وجود آماده خدمت شد.

 

 بهرام نیا در ادامه بر ساماندهی مسائل و مشکلات، تهیه و تامین وسایل و امکانات از جمله سرمایشی و آب سردکن مورد نیاز زوار، ایجاد سایبان و ... تاکید کرد و گفت: نظم و انظباط در امر خدمتگزاری به زوار اربعین حائز اهمیت است و در این راستا نیازمند یک فرماندهی واحد هستیم.

 

وی در ادامه خواستار ساماندهی ویژه زوار و مسافرین، خدمات عمومی و حمل و نقل اربعین شد و گفت: در این راستا خدمات رسانی مطلوب به زوار، ساماندهی وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس، ون و سواری) به نحوی که حقوق مسافرین و رانندگان به بهترین نحو و منصفانه تامین شود، هماهنگی و هم‌آوایی مدیران در خدمت رسانی و ... از ملزومات این ساماندهی است که بایست به موقع اجرایی شود.

 

بهرام نیا در ادامه از بازارچه مرزی مهران بازدید کرد و با کارگران مستقر در این بازارچه دیدار و در جربان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

وی به فرماندار مهران و مدیرکل گمرگ استان دستور داد در اسرع وقت موضوع تامین آب، لباس فرم کارگران و نظارت بر ورود و خروج تحت اقدام قرار گیرد.

 

گفتنی است که استاندار ایلام در این بازدید با جمعی از رانندگان در پایانه مرزی نیز دیدار کرد و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

 

 

 

کد خبر 1188667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha