اوقات فراغت پربار بچه‌های مسجد در کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه

بهارلویی از اجرای دوره‌های غنی ‌سازی اوقات فراغت به ميزبانی کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» شهر یانچشمه خبر داد و گفت: امسال نیز با همراهی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کلاس ‌های متنوعی برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کرده ایم.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امسال با همراهی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کلاس ‌های متنوعی در طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کرده ایم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: شعار برنامه های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ در کانون های مساجد «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» اعلام شده است و ما نیز با تکیه بر همین  شعار است در کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برنامه های متعددی را تدارک دیده ایم.

 

وی با بیان تلاش ما برگزاری کلاس‌های مهارتی و کاربردی با هدف آموش مهارت ‌های مورد نیاز جامعه است، افزود: در این راستا با هماهنگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کلاس های آموزشی تخصصی با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

 

بهارلویی یانچشمه ای گفت: همچنین برپایی کلاس های احکام، قرآن، اذان، مداحی و از سوی دیگر برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی از مهمترین برنامه های حوزه آموزشی در کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با بیان اینکه برگزاری جلسات حلقه های تربیتی صالحین با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برگزار خواهد شد، افزود: کلاس‌های طرح چهره به چهره نیز مورد توجه اعضای کانون بوده است که در فصل تابستان نیز با جدیت برگزار می شود.

 

بهارلویی یانچشمه ای برگزاری کلاس ها و مسابقات ورزشی را عاملی برای نشاط اجتماعی و جذب بیشتر به مساجد دانست و گفت: برگزاری کلاس و مسابقات فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دو‌میدانی، کوهنوردی، بدنسازی و شنا از مهمترین برنامه های ورزشی در تابستان ۱۴۰۱ کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه خواهد بود.  

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه، همچنین برپایی برنامه های اردویی و تفریحی و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» عنوان کرد و افزود: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، زیارت بقاع متبرکه در سطح شهرستان با هدف افزایش نشاط بچه های مسجد و ترغیب به حضور بیشتر در کلاس ها نیز در دستور کار کانون قرار دارد.

 

کد خبر 1188684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha