فعالیت شورای هیات های مذهبی در عرصه های مختلف نمود داشته باشد

حجت الاسلام مدبر گفت: فعالیت شورای هیئات مذهبی باید در عرصه های مختلف نمود داشته باشد تاهم مردم و هم نهادها آنها را بشناسند و این نه از باب تبلیغات که در جهت همراهی و رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (پنجشنبه ۲ تیر) در دیدار اعضای شورای هیات های مذهبی شهرستان جهرم ضمن تشکر از تلاش‌های این شورا به خصوص در ایام سخت کرونا و همچنین  گرامی داشت یاد و خاطره شهید چمران به‌خصوصیات اخلاقی و رفتاری وی اشاره کرد و گفت: این شهید در هر حوزه ای که لازم دید حضور داشته باشد باتمام‌توان حاضر شد.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه شورای هیئات مذهبی نیز در عرصه های مختلف چون رفع مشکلات مردم و شهرستان حضور داشته باشند، افزود: البته این شورا به بهانه مردمی بودن خود را از بدنه نظام و حاکمیت جدا نداند،چرا که  مقام معظم رهبری در بیانیه گام‌ دوم به این مهم اشاره و فرمودند شعورمعنوی و اخلاقی هر چه بیشتر در جامعه رشد کند و این نیاز به جهاد و تلاش دارد و این جهاد و تلاش بدون همراهی حکومت و دولت امکان پذیر نیست.

 

وی بیان کرد: فعالیت شورای هیئات مذهبی باید در عرصه های مختلف نمود داشته باشد  تاهم مردم و هم نهادها آنها را بشناسند و این نه از باب تبلیغات که در جهت همراهی و رفع مشکلات است.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه از تجارب بزرگان و پیشکسوتان در شورای هیئات مذهبی استفاده شود، عنوان کرد: به گفته سردار سلیمانی باید به این بلوغ برسیم که دیده نشویم و این را به عنوان الگو قرار دهید.

 

به گزارش شبستان،‌ در این ديدار تعدادی از اعضای قبل و جدید هیئات مذهبی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه جهرم، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1188720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha