نقش موثر نمایندگان ولی فقیه در استان ها در هدایت هیئت اندیشه ورز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

نوری گفت: نمایندگان مقام معظم رهبری در استان ها، جایگاه ویژه دارند و هدایت هیئت اندیشه ورز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان توسط این نمایندگان برای آموزش و پرورش برکات فراوانی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یوسف نوری»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) در سفر به فارس و دیدار با با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: لازم است تا آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین و الگوی انقلاب اسلامی حرکت کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان ها، جایگاه ویژه دارند و هدایت هیئت اندیشه ورز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان توسط این نمایندگان برای آموزش و پرورش برکات فراوانی در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حرکت آموزش و پرورش بر مدار آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس از اولویت های اصلی ما به شمار می رود و آموزش و پرورش باید  به عنوان یک نظام تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابیف خود را به معنای واقعی نشان دهد.

نوری تاکید کرد: در اجرای سند 2030 کشورهای مختلف اسلامی، آموزش و پرورش ما از الگوی ویژه خود باید بهره بگیرد و نظام تعلیم و تربیت با اکسیر انقلاب اسلامی، نظام متفاوتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیشرفت و متمایز بودن آموزش و پرورش ناشی از اجرای سند تحول بنیادین است و باید جدا از الگو برداری و اقتباس گری از نظام های دیگر در مسیر اجرای سند تحول و اسناد بالادستی آموزش و پرورش حرکت کنیم و با توجه به آموزه های دینی پیشروی داشته باشیم.

 

کد خبر 1188749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha