رشته «تعلیم و تربیت» برای کمک طلبه ها به آموزش و پرورش ایجاد شود

آیت الله دژکام گفت: دولت برای اجرای این سندها باید بودجه لازم را در نظر بگیرد و حوزه علمیه نیز باید به کمک آموزش و پرورش بیاید و رشته تعلیم و تربیت برای طلبه ها برای شناخت دقیق آموزش و پرورش افزوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف‌ الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در شیراز گفت: استان فارس، نخستین استانی است که موفق به تهیه برش استانی نقشه مهندسی کشور شده است و معتقدیم که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه مهندسی کشور یک هدف را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: برش استانی در فارس با حضور بیش از 2 هزار نخبه تهیه شده است و موجب شده تا یک نقشه جامع و محکم فرهنگی برای ایجاد تغییرات مطلوب در افق 1404 در اختیار دشاته باشیم.

وی تاکید کرد: دولت برای اجرای این سندها باید بودجه لازم را در نظر بگیرد و حوزه علمیه نیز باید به کمک آموزش و پرورش بیاید و رشته تعلیم و تربیت برای طلبه ها برای شناخت دقیق آموزش و پرورش افزوده شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد:
انجام امور به صورت جهادی و در چارچوب قوانین و مقررات باعث می شود تا از هرج و مرج جلوگیری شود و اکرام و رفاه معلمان و رتبه بندی معلمان باید در اولویت قرار بگیرد و انتظار داریم مکانی درخور شان و دارای امکانات مناسب برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس در نظر گرفته شود.

کد خبر 1188753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha