عزم جدی سپاه کربلا برای رفع گرفتاری‌های حوزه تولید و کارگری/کتاب  شهید «نوروزعلی یزدانخواه» چاپ می شود

حسینیان با بیان اینکه رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی ازکارکارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است، گفت: سه ماهه ابتدای سال جاری از تعطیلی ۲۰مجموعه تولیدی خرد و کلان جلوگیری شد.

«سیدجواد حسینیان» در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با محوریت اقدامات در حوزه رفع موانع تولید جهت بهره مندی از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین  ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جامعه کارگری و بزرگداشت نام شهید «نوروزعلی یزدانخواه» از خانواده ۵شهید که شهید شاخص جامعه کارگری کشور است،‌اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱از سوی مقام معظم رهبری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با هدف رفع موانع تولید اقدامات بسیار گسترده ای را آغاز کرد اقداماتی که در حوزه بسیج درحال اجرا است با سایر دستگاه ها تفاوت هایی دارد از جمله این تفاوت ها می توان به حضور منسجم بسیج و سپاه کربلا در مراکز تولیدی و صنعتی اشاره داشت چرا که مجموعه سپاه کربلا بدور از بروکراسی اداری به دنبال رفع موانع تولید است .

 

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه رفع موانع تولید، گرفتاری‌های حوزه صنعت و کارگران به منظور گره‌گشایی از کار کارگران و کارفرمایان ماموریت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است،افزود: گاها پیش می آید بسیاری از مراکز تولیدی و صنعتی دچار آسیب های جزئی هستند که می توان با انجام اقداماتی این مراکز را به چرخه تولید استان بازگرداند؛ خداوند متعال را شاکریم که طی اقدامات انجام شده از سوی سپاه کربلا طی سه ماهه ابتدای سال جاری از تعطیلی نزدیک به ۲۰مجموعه تولیدی خرد و کلان جلوگیری شده است.

 

وی به کارشکنی های استکبار در بحث کار و تولید اشاره کرد و گفت: در بحث اشتغال زائی برخلاف آنچه که دشمنان انقلاب اسلامی تاکید داشتند شاهد این هستیم که مراکز تولیدی و شرکت ها درخواست های متعددی برای جذب نیروی کار دارند.

 

حسینیان با بیان اینکه سپاه همیشه سرافراز کربلا و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا عزم خود را برای کمک به حوزه تولید استان جزم کردند، ادامه داد: تشکیل قرارگاه رفع موانع و حل مشکلات در قالب طرح شهید کریمی نیز در دستور کار بوده است. 

 

وی از اجرای طرح فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در جامعه با عنوان طرح «شهید برونسی» خبر داد و گفت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران با اجرای این طرح به دنبال حمایت از کار و تولید داخلی است.

 

 

حسینیان به انتخاب شهید «نوروزعلی یزدانخواه»به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری کشور اشاره کرد و افزود: ستاد یادواره این شهید با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تشکیل شد چند برنامه محوری را با محوریت این شهید اهل فریدونکنار در استان خواهیم داشت؛ همچنین تمام برنامه های فرهنگی مراکز تولیدی و صنعتی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها و بسیج جامعه کارگری با محوریت این شهید شاخص برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری ۳یادواره شهرستانی و یک یادواره استانی همزمان با هفته دفاع مقدس در فریدونکنار خبر داد و افزود: یادواره ملی نیز نهم دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می شود.

 

حسینیان یاد آورشد: برگزاری محفل انس با قرآن، تهیه کتاب زندگینامه این شهید والامقام، تهیه کتاب صوتی شهید «نوروزعلی یزدانخواه» و برگزاری شب خاطره این شهید در شهرستان فریدونکنار همزمان با هفته بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1188768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha