حضور مسئولان ادارات آموزش و پرورش فارس در مساجد برای رسیدگی به مشکلات مردم

عسکری گفت: مسئولان ادارات آموزش و پرورش فارس در هفته یک شب در مساجد استان و یک روز در اداره برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری»، امروز (پنج شنبه 2 تیر) در دیدار وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان فارس گفت: اجرا و بومی سازی سند تحول بنیادین و اجرای برش استانی نقشه مهندسی کشور از اولویت های آموزش و پرورش فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش و پرورش فارس برای ایجاد ارتباط با دستگاه ها و نهادها و امضای 20 تفاهم نامه با دستگاه های مختلف استان در حال تلاش است.

وی اعلام کرد: مسئولان ادارات آموزش و پرورش فارس در هفته یک شب در مساجد استان و یک روز در اداره برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم حضور دارند.

عسکری ادامه داد: ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاران از محورهای عملکرد مسئولان آموزش و پرورش استان است و معتقدیم منزلت معلمان باید مورد توجه و تاکید ویژه باشد.

وی اضافه کرد:  سند تحول بنیادین در سال 90 بر اجرای رتبه بندی معلمان تاکید کرده اما تا سال 99 مورد غفلت مسئولان در اجرا قرار داشت.

عسکری گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی کنونی 38 هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته و این رتبه بندی با در نظر گرفتن رفاه و منزلت و نظر فرهنگیان در حال انجام است.
 

وی ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مدارس فارس بیان کرد: مبلغ قابل توجهی سرانه برای مدارس سراسر کشور در نظر گرفته شده و در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

عسکری ادامه داد: 89 مکان ورزشی با اختصاص اعتبار صد در صدی در فارس در حال انجام است و امروز 42 زمین چمن مصنوعی در سراسر فارس به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: قرارگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در فارس افتتاح شده و در حال انجام است.

کد خبر 1188782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha