تفرقه اندازی مهمترین کار استعمار است

آیت الله عبادی با بیان اینکه بر روی موضوع اخلاق باید کار کنیم، گفت: نباید ابزار دست بیگانگان شویم و تحمل شنیدن حرف یکدیگر را نداشته باشیم بدانید که استعمار به دنبال تفرقه است و نباید اسلام شناسی را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز(2 تیر) در دیدار با رئیس بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی اظهار داشت: روی موضوع غدیر متناوب باید کار شود و تنها مربوط به یک دهه نباشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی یک استان تلفیقی است، گفت: غدیر عامل وحدت است و قضایا و مسائل اخلاقی و اعتقادی باید از هم جدا شوند و بداخلاقی ها را نمی شود به حساب طرح یک مسئله گذاشت.

 

وی با بیان اینکه بداخلاقی منشا اختلاف در طرح موضوعات است، ادامه داد: باید یک قدم موثر برداشت و قدم موثر این است که در طرح مسئله نه شیعه و نه سنی هستیم و مذهب از خودش هیچ چیز ندارد و تنها یک راه شناخت دین است و برای ما اسلام شناسی مطرح است.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه بر روی اخلاق خود باید کار کنیم، افزود: چرا باید ابزار دست بیگانگان شویم و تحمل شنیدن حرف یکدیگر را نداشته باشیم و استعمار به دنبال تفرقه است و نباید اسلام شناسی را کنار بگذاریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر اخلاقمان خوب نیست ربطی به طرح مسائل ندارد و متاسفانه عده ای دنبال اجرای کارهای بیگانگان هستند و باید آنان را روشن و هدایت کنیم.

 

وی در پایان گفت: یک سالم سازی باید صورت گیرد تا جوانان شیعه و سنی ما به دنبال حزب های انگلیسی و یهودی نروند و گمراه نشوند و علمای هر دو مذهب در این زمینه موظف هستند تا دست بیگانه را کوتاه کنند.

 

 

کد خبر 1188802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha