امیدواریم سفر رئیس جمهوری زمینه ساز رفع موانع و مشکلات حوزه های مختلف شود

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در همه عرصه ها در صحنه حاضر بوده اند، گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهوری زمینه ساز رفع موانع و مشکلات حوزه های مختلف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز پنج شنبه در دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در بجنورد گفت: مردم خراسان شمالی در همه عرصه ها در صحنه حاضر بوده اند و بعد از یکی از استان ها، بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات  اخیر داشته اند.

 

امام جمعه بجنورد افزود: اقوام  مختلف شیعه و سنی در خراسان شمالی در عین همدلی، هم در نظر و هم در عمل، بیانات رهبری را در همه حوزه ها  فصل الخطاب  قرار داده اند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این استان با وجود اینکه قطب کشاورزی و دامپروری بوده اما محروم است، بیان کرد: امیدواریم  حضور رئیس جمهوری و هیئت دولت، زمینه ساز رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف شود.

 

وی گفت: تقویت صنایع پایین دست و زنجیره تولید و اجرای طرح های برای ارتقای شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی مسیر توسعه و رشد استان را تسهیل می کند.

 

گفتنی است؛ امروز پنج شنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهوری نیز در شهرستان های مختلف حضور خواهند یافت و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها می پردازند.

کد خبر 1188833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha