رویکرد دولت سیزدهم توانمندسازی بانوان است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت سیزدهم با ریل‌گذاری‌ مناسب و تسهیل اعتبارات حوزه زنان، در تلاش برای هموار شدن مسیر توانمند سازی بانوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «انسیه خزعلی» امروز پنج شنبه (دوم تیرماه) در بازدید از صنایع دستی بانوان روستای گردشگری رویین اسفراین بیان کرد: پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع مادران خانه‌دار و شاغل از رویکردهای دولت برای هموار شدن  مسیر توانمندسازی بانوان است.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه، سیاست دولت سیزدهم به ثبات رساندن قیمت کالاهاست، افزود: این امر زمان بر است اما دولت تمام توانایی خود را برای تحقق این مهم به کار گرفته است.

 

وی گفت: همچنین مسکن و معیشت مردم از اولویت و برنامه های رییس جمهوری است.

 

خزعلی در ادامه بازدیدها گفت: بانوانی که در رابطه با دریافت تسهیلات و ضمانت آن مشکل دارند می توانند درخواست خود را ارائه دهند تا از صندوق ضمانت معاونت بهره مند شوند.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین از کارگاه نساجی «عشرت کاوه» در رویین شهرستان اسفراین بازدید کرد و در جریان مشکلات مردم و بانوان این منطقه قرار گرفت.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری همراه با تنی چند از وزیران و معاونان خود در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

 

کد خبر 1188898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha