آمادگی ۱۲ پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان شهرشتان شادگان

حدادپور از آمادگی ۱۲ پایگاه برای اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰ پایگاه شهری و روستایی نیز به منظور طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان شادگانی دایر می‌شود.

«امیر حدادپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان اظهار کرد: راه اندازی تعداد ۱۲ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان برای سال جاری در شهرستان شادگان پیش بینی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان با اشاره به اینکه ۱۲ پایگاه پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در شادگان دایر می شود افزود: آمادگی کامل برای اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت ویژه دانش آموزان مدارس در این شهرستان وجود دارد.

 

وی اضافه کرد: ظرفیت مناسب برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در این اماکن وجود دارد و مشکلی از بابت مکان در شهرستان نداریم.

 

حدادپور با اشاره به اینکه هر سال شعاری برای فعالیت‌های تابستانی در سراسر کشور تعیین می شود تصریح کرد: شعار امسال برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان «هر دانش آموز یک مهارت» است و برنامه های شهرستان در همین راستا طراحی و تدوین می شود.

 

وی همچنین عنوان کرد: از هفته آتی تعداد ۴۰ پایگاه شامل ۱۶ پایگاه شهری و ۲۴ روستایی طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان شهرستان شادگان اجرا می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شادگان ابراز کرد: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی دارای افت تحصیلی تابستان جاری در مدارس و یا پایگاه های ایجاد شده در شادگان اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می شود.

 

حدادپور در پایان یاد آور شد: با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثربخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

 

کد خبر 1188914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha