برگزاری تور صنعتی نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان با رئیس اتاق بازرگانی ایران و هند

تور صنعتی نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی(SPX) شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با رئیس اتاق بازرگانی ایران و هند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت : با هدف هم افزایی و ارایه راهکارهای لازم جهت امکان صادرات محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی به کشور هندوستان ، نشست اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی (SPX) سیستان و بلوچستان با رییس اتاق بازرگانی ایران و هند در دفتر اتاق بازرگانی مشترک دو کشور برگزار شد.


" علیرضا راشکی " اظهار داشت: در این نشست با موافقت رییس اتاق بازرگانی ایران و هند مقرر گردید صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان ، کلیه      نیازمندی ها و پرسش های خود را درباره شناسایی و ظرفیت های بازار کشور هند به دبیرخانه اتاق بازرگانی ارسال و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسی خود را دریافت نمایند.

  
وی خاطر نشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط لازم در زمان برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشور هندوستان ، تور صنعتی خارجی با حضور سرمایه گذاران ، مدیران واحدهای تولیدی و اعضای خوشه های کسب و کار مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.


رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: از دیگر اهداف برگزاری تور صنعتی بازدید اعضای خوشه بسته بندی خرمای سراوان و نظام پیمانکاری فرعی استان (SPX) در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته ، معرفی محصولات و برندسازی کالاهای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و آشنایی با بازارهای هدف صادراتی می باشد.

 

 راشکی خاطر نشان کرد :  استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 30شهرک و ناحیه صنعتی و رنگین کمانی از محصولات و کالاهای واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان می تواند با استفاده از ظرفیت هایی چون دسترسی به سواحل مکران ، دریای عمان و دارا بودن مرزهای طولانی با کشورهای افغانستان و پاکستان نقش موثری در اشتغال و توسعه شرق کشور ایفا نماید.

کد خبر 1188918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha