کسب مهارت های زندگی با هدف خودشناسی در قالب طرح سمینار زندگی شاد

برجی با اشاره به اهمیت کسب مهارت های زندگی با هدف خودشناسی گفت: آموزش مهارت های اجتماعی و فردی در قالب طرح سمینار زندگی شاد زمینه رشد و سلامت روان جامعه برای گروه ها و اقشار مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محسن برجی» در حاشیه برپایی سمینار زندگی شاد با محوریت تقویت مهارت های اجتماعی گفت: یکی از زمینه های بهبود و تقویت سلامت روان در سطح جامعه آموزش است.  

 

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج افزود: آموزش مهارت های اجتماعی و فردی در قالب طرح سمینار زندگی شاد زمینه رشد و سلامت روان جامعه برای گروه ها و اقشار مختلف است.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی و آموزشی ویژه شهروندان اظهار کرد: سمینار آموزشی زندگی شاد پنجشنبه ۲ تیرماه در سالن همایش مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج با استقبال پرشور شهروندان برپا شد. 

 

وی ادامه داد: آموزش راهکارهای غلمی، اجرایی و آموزشی برای تحقق زندگی موفق میان شهروندان با هدف ارتقاء سلامت روان با توجه به ایجاد انگیزه و بهبود مهارت های فردی از جمله رویکردهای سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج است.

 

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: یادگیری و آموزش با هدف کسب مهارت های زندگی طی این نشست های آموزشی برای خانواده ها در نظر گرفته شده است. 

 

کد خبر 1188964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha