سهم سلطانیه از اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور کجاست

به گفته حجت الاسلام حسینی نسب، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی عملکرد دولت را در عرصه دیگر تحت الشعاع قرار داده و داد مردم را در آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با اشاره به فرمایشات امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه، و با بیان اینکه همه ما به نصیحت ها و هشدارهای نهج البلاغه نیاز داریم، علاقه به ستایش را از هشدارهای حضرت علی علیه السلام‌ دانست و گفت: علاقه به تحسین خود توسط دیگران از دامهای شیطان است که موجب نابودی احسان و خدمت می شود.

 


حجت الاسلام حسینی نسب در همین باره افزود: پرهیز از خلف وعده از دیگر هشدارهای امیرالمؤمنین نهج البلاغه است.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بعد از توکل به خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری، امید مردم به رئیس جمهور است و با اقدامات خود مردم را امیدوار کرده، گفت: تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی عملکرد دولت را در عرصه دیگر تحت الشعاع قرار داده است.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مسئولان دولتی در زمان اصلاح یارانه می گفتند بخاطر اینکه چهار پنج قلم کالاهای اساسی زنجیره آخر کالای مصرفی مردم هستند، در دیگر کالا و اجناس تاثیر نمی گدارند اما اینگونه نشد و دیگر کالاها و اجناس هم بیش از آنچه تصور می شد گران شده، افزود: گفت: تورم و گرانی داد مردم و مراجع تقلید را در آورده است.

 


حسینی نسب با بیان اینکه در کنار این مشکلات، برخی اقدامات مثل پر کردن چاه های کشاورزی و قطعی برق در فصل کار و کشاورزی مردم را رنج می دهد و هر چند تعطیلی چاه های غیر مجاز قانونی است، اما صِرف پر کردن آنها مشکل مردم را حل نمی کند، افزود: در این باره باید کارکارشناسی شود چرا که برخی از مردم تنها درآمدشان از راه کشاورزی است.

 


امام جمعه سلطانیه با اشاره سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان زنجان و اختصاص ۴۷۷ میلیارد تومان گفت: سهم شهرستان سلطانیه از این اعتبار خصوصا در بخش گردشگری و احیای محوطه گنبد کجاست؟ 

 


وی با بیان اینکه دو مسجد هم در محوطه گنبد در محصور واقع شده و نمازگزاران را با مشکل روبرو کرده، افزود: چند بار وعده داده شده گنبد از اسارت آزاد شود ولی هیچ خبری نیست.

 


حسینی نسب با اشاره به نبود استخر در سلطانیه و بلاتکلیف ماندن استخر در حال احداث و وعده مسئولان مبنی از تخصیص بخشی از اعتبارات دیگر پروژه ها به استخر گفت: چرا اعتبار مستقیم برای این پروژه تخصیص داده نمی شود؟

 


امام جمعه سلطانیه با اشاره به آغار احداث پروژه مصلای پیامبر اعظم سلطانیه گفت: تکمیل مصلای نماز جمعه به توجه ویژه مسئولان استان و دولت انقلابی نیاز دارد.

کد خبر 1189006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha