دولت در زمینه دیپلماسی اقتصادی گام های خوبی برداشته است

حجت الاسلام حبیبی گفت: دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی اقتصادی گام های خوب و بلندی برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) این روز را به عموم مسلمین جهان تسلیت گفت.

 

امام جمعه خمام به ششم تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری اشاره‌ کرد و افزود: امام خامنه ای ( مدظله العالی) نعمت بزرگی است که هنوز عظمت این وجود با برکت شناخته شده نیست.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری شخصیتی است که حتی دشمنان مطالبی را در مورد ایشان می‌گویند که نشان دهنده تاثیرگزار بودن ایشان است.

 

حجت الاسلام حبیبی با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ نفر از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، ادامه داد: شهید بهشتی دشمن شناس بی نظیری بود، مدیریت جهادی داشت، در وسط میدان بود و از پشت میز مدیریت نمی کرد و یکی از مهم ترین ویژگی های ایشان ولایت پذیر بودن بود.

 

خطیب نماز جمعه خمام گفت: قاطعیت و صلابت شهید بهشتی در پاسداری از انقلاب و دفاع از اسلام در برابر منافقان کوردل مثال زدنی است.

 

وی با تبریک هفته قوه قضاییه،اظهارکرد: قوه قضاییه به صورت نسبی توانسته وظایفش را خوب انجام دهد.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمینه دیپلماسی اقتصادی گام های بلندی برداشته است، ادامه داد: دولت فاصله میدان و دیپلماسی را کاهش داده و نتیجه این می شود که دشمنان پس ازصدور قطعنامه آژانس، وقتی با واکنش سریع و قاطع ایران مواجه شدند به خطای محاسباتی خودپی بردند.

 

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه بعد از جنگ روسیه و اوکراین و کمبود نفت روسیه در بازارهای جهانی بایدن می خواهد ریاض را برای جبران کمبود نفت قانع کند، تصریح کرد: علت این مسئله جلوگیری از نفوذ ایران است و آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که یک مثلث بین واشنگتن - ریاض - تل آویو، ایجاد کنند و همین عاملی درجهت مقابله با ایران باشد.

 

وی در ادامه برای کسانی که در حادثه دلخراش زلزله افغانستان به رحمت خدا رفتند آرزوی رحمت وغفران الهی کرد.

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه تدبیر خوب راه حل برطرف شدن مشکلات و آبادانی است، خاطرنشان ساخت: آب به بخش اعظم شالیزارهای شهرستان خمام رسیده ولی احیانا دربعضی جاها مشکل است و مسئولان ذیربط رسیدگی کنند و این یک مطالبه جدی است و پیگیری جهادی می طلبد.

کد خبر 1189103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha