انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام فلاح با اشاره به یاوه گویی های اخیر مسئولان رژیم صهیونیستی گفت: انتقام سختی در انتظارتان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام « ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان ضمن دعوت شرکت کنندگان به تقوای الهی، افزود: تقوا باعث می شود که گناهان انسان ها پوشیده و به حسنات تبدیل شود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به اقسام اجتماعی و خانوادگی تقوا اشاره کرد و گفت: انسان های با تقوا در فضای مجازی بدون تحقیق و راستی آزمایی مطلبی را نشر نمی دهند.

 

وی فرصت حج را یکی از بزرگترین همایش های سراسری مسلمانان با هر مذهب و اعتقادی دانست و تصریح کرد: این همایش عظیم یک ظرفیت خودسازی و یک فرصت برای ریشه کن کردن کفر و ظلم است.

 

حجت الاسلام فلاح در ادامه به اقدامات و کارهای انجام شده دولت سیزدهم در یک سال فعالیت خود به کم اثر کردن تحریم ها و مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین به بحث چند برابر شدن صادرات محصولات به کشور های همسایه اشاره کرد و خطاب به مسئولان در مبارزه با گرانی های بی مورد و تشدید نظارت ها بر بازار هشدار داد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به یاوه گویی های اخیر مسئولان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و خطاب به آنها گفت، انتقام سختی در انتظارتان است.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی، هفته قوه قضاییه را به تمام زحمتکشان این قوه تبریک گفت .

 

حجت الاسلام فلاح به سالروز شهادت امام جواد (ع) اشاره و شهادت این امام همام را به عموم مسلمین جهان تسلیت گفت.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش از زحمتکشان و مسئولان امور آب در بحث آّبرسانی به مزارع کشاورزان تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام فلاح در مورد ضعف آب شرب روستاهای بخش نیز خطاب به مسئولان گفت: به کارهای خود سرعت بدهید تا مردم در این هوای گرم مشکل آب شرب نداشته باشند.

کد خبر 1189108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha