نمایش های کودکان در کنار شادی و نشاط پرمحتوا و خلاق باشد

کبودرآهنگی گفت: نمایش های بخش کودک و نوجوان باید در کنار شادی و نشاط پر محتوا و خلاق باشد.

«سید محمد جواد کبودرآهنگی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بعد از 27 دوره از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان این جشنواره اکنون بالنده شده و حرفه ای کار می کند.

 

داور بخش نوجوان بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افزود: در این دوره از جشنواره 140 اثر در فضای مجازی بازبینی شده است  و داوران نظرات خود را در مورد نمایش ها بیان کردند.


وی ادامه داد: در بازبینی های انجام شده 9 اثر در بخش خردسال و 8 اثر در بخش کودک انتخاب شده است.


وی با بیان اینکه بخش نوجوان جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته آثار خوبی در جشنواره شرکت کرده است، برخی آثار با امتیازات کم نسبت به هم انتخاب شدند.

 

داور بازبینی بخش کودک و نوجوان گفت: دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باید در طی سال فعال باشد و آثار کودک و نوجوان در سراسر کشور را رصد کند و برای جشنواره از آثار خوب حمایت نماید.

 

کبودرآهنگی بیان کرد: پیشنهاد می کنم در هر نمایش با توجه به سن و نوع نمایش مخاطب وجود داشته باشد به عنوان مثال در نمایش کودک فقط کودکان حضور داشته باشند نه نوجوان و بزرگسال تا نمایش بتواند با مخاطب خوب ارتباط بگیرد.

 

گفتنی است،  سید محمد جواد کبودرآهنگی ، کارشناس ارشد کارگردانی دارد و حدود 40 سال در عرصه تئاتر فعالیت می کند و تا کنون حدود 45 نمایش اجرا کرده است.

 

 

 

کد خبر 1189123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha