مساجد، محل رفع مشکلات مردم شود

حجت الاسلام موسوی خراسانی خواستار احیای سنت اصلاح ذات البین توسط بزرگان خانواده ها شد و بر تبدیل مساجد برای،حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مساجد برای بازگرداندن جوان معتاد به زندگی، به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر ضمن گرامی داشت  هفته قوه قضائیه گفت: پرونده های ورودی به دادگاه، تعداد بالایی دارد و کار قضاوت و پیدا کردن حق، کار دشوار و سنگینی است.
امام جمعه گلشهر خواستار احیای سنت اصلاح ذات البین و ورود برای حل مشکلات دیگران شد و با تاکید بر تبدیل مساجد به محل رفع مشکلات مردم، بیان کرد: نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر، سه هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار و ۵۰۰ جانباز داده است و مساجد برای برگرداندن جوان معتاد به زندگی وارد شوند.
وی با یاد آوری نذرهای فراوان مردم در ایام محرم  و اهل بیت (س) خواستار قرار دادن بخشی از نذرها به هدف بازگرداندن معتادان به زندگی شد و ادامه داد: گفتمان مواد مخدر در جامعه باید تغییر کند و از مفهوم تفننی و تفریحی به گفتمان با جلوه بد تبدیل شود و شورای فرهنگ عمومی در این موارد با برنامه ریزی مدون و تحول گرا وارد شود.
حجت الاسلام موسوی خراسانی درپایان ضمن ابراز همدردی با مردم افغانستان، خواستار کمک مردم به مردم این کشور شد./

کد خبر 1189127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha