دیدار تشکّل های میانی اداره تبلیغات اسلامی با فرماندار آران و بیدگل

همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اعضای تشکل های میانی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اعضای تشکّل های میانی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار که در دفتر فرماندار برگزار شد، اعضای شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، رئیس و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل حضور داشتند.

 

 

در این دیدار، سید حسین حسینی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل، روح اله اوقانی رئیس کانون مداحان و چند تن از اعضای تشکل های میانی اداره تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها به بیان دغدغه های فرهنگی مذهبی پرداختند.

 

تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی اداری اداره تبلیغات اسلامی، حمایت و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در راستای کاهش آسیب های عزاداری، پیگیری جهت تخصیص بخشی از اعتبارات فرهنگی شهرداری در حوزه فعالیت های شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، تامین اقلام اساسی نذورات محرم از مهم ترین درخواست های اعضا در این نشست بود.

 

ارائه گزارش حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، بیانات فرماندار آران و بیدگل و مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) سید حسن سیدیان از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

کد خبر 1189145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha