مسمومیت ۱۶ مسافر یک اتوبوس در کاشان/مسافران با حال مساعد ترخیص شدند

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، از ترخیص ۱۶ مسافر مسموم شده یک اتوبوس خانوادگی با حال عمومی مساعد از این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر ابوالفضل شجاعی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسافران یک دستگاه اتوبوس اردوی سیاحتی زیارتی از یزد در مسیر اتوبان قم_کاشان دچار مسمومیت غذایی شدند.

 

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان افزود: ساعت ۱۷ روز جمعه سوم تیرماه سال جاری، مسافران با علائم گوارشی شامل تهوع، اسهال و استفراغ توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انجام اقدامات درمانی به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

 

 

شجاعی ادامه داد: بیماران در این حادثه، حداقل ۶ و حداکثر ۵۰ سال سن داشتند که با آمادگی کادر درمانی بیمارستان برای چنین حوادث احتمالی ، بلافاصله اقدامات تشخیصی و درمانی، برای این بیماران انجام شد.

 

رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان تصریح کرد: کادر پزشکی و پرستاری بخش اورژانس توانستند با انجام اقدامات فوری و لازم شرایط بهبودی این مسافران را تسریع بخشند و پس از چند ساعت انجام اقدامات درمانی ، ۱۶ بیمار بستری شده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.

 

دکتر شجاعی ادامه داد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مسافرت و احتمال مسمومیت های غذایی ، مسافران نکات بهداشتی و لازم را رعایت کنند تا سفر بی خطری را سپری نمایند.

کد خبر 1189183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha