برگزاری اردوی جهادی پزشکی درمانی در روستاهای قرچک

اردوی جهادی پزشکی درمانی به همت بخشداری، دهیاری ها، پایگاه بسیج روستا، گروه‌ جهادی سلامت بانوان مهاد و گروه جهادی رئوف در مناطق روستایی قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: اردوی جهادی طی ۲ روز پنجشنبه و جمعه در روستاهای داودآباد و محمدآباد از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شده و خدمات رایگان پزشکی به مردم و روستانشینان ارائه شده است.


قیصرپناه افرود: در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مراجعین ارائه شد.


وی اظهار داشت: ویزیت رایگان پزشکی، مشاورزه رایگان خانواده و روانشناسی، مشاورزه رایگان تربیتی و سبک زنگی سالم و نیز مشاوره رایگان تغذیه سالم از دیگر خدماتی است که در این اردوی جهادی به روستانشینان ارائه گردید.


این مسئول همچنین ارزیابی قند خون، شنوایی سنجی، مشاوره پرستاری، فیزیوتراپی، مشاوره مامایی، تزریقات، ارزیابی فشار خون و مشاورزه روانشناسی به عنوان دیگر خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی یاد کرد.


بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.

کد خبر 1189192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha