برگزاری کلاس های مشاوره و آموزش در کانون امامزاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: کلاس های مشاوره و آموزشی برای خانواده ها در ایام تابستان توسط کانون امامزاده عبد الله ملایر برگزار می شود.

« شیرین حبیبیان» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون  فرهنگی و هنری امامزاده عبد الله ملایر به برگزاری برنامه های مختلف در این کانون اشاره کرد و افزود: همزمان با مناسبت‌ها برنامه های مختلف  فرهنگی، مذهبی، و.. در این کانون برگزار می شود.

وی به برگزاری برنامه های جشن های دهه کرامت در این کانون اشاره کرد و افزود: جشن ویژه دختران  در ایام کرامت د ابن کانون اشاره کرد و افزود: این جشن که با حضور مسئولان و بانوان و دختران برکزار شد یکصد شاخه گل تقدیم دختران شد.

 حبیبیان همچنین سرکشی به مساجد با حضور مسئولان شهرستان و مدیریت کانون نیز برای برگزار کیفی و بهتر برنامه ها در کانون  را از برنامه های انجام شده  دهه کرامت در ابن کانون دانست و گفت: برنامه های فرهنگی خوبی نیز برای دهه ولایت در دستور کار این کانون قرار دارد.

  وی از توزیع ده بسته گوشت یک کیلویی بین خانواده های نیازمند در این کانون طی هفته گذشته خبر داد و افزود:  کمکهای موردی نیز به صورت مستمر در طول سال توسط کانون با کمک خیرین به خانواده های نیازمند انجام می شود.

وی در ادامه از برگزاری کلاس های تابستانی شامل کلاس های فرهنگی و هنری و قرآنی در ابن کانون اشاره کرد و گفت: این کلاسهای برای سنین مختلف کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

حبیبیان از برگزاری کلاس های مشاوره و آموزش در حوزه خانواده، آسیبهای اجتماعی و... در این کانون در ایام تابستان خبر داد و تصریح کرد: این کلاسها نیز برای خانواده ها برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این کانون در حوزه مشاوره و آموزش در حوزه آسیبهای اجتماعی یکی از کانون موفق و برجسته در شهرستان است گفت: در این راستا تا کنون دوره های مختلف آمورزشی برای خانواده ها، ، برگزاری نمایشگاه ، ... را به ویژه در حوزه پیشگیری و آموزش از  آسیب های مواد مخدر داشته است.

کد خبر 1189202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha