دشمنان همیشه به دنبال  نقشه‌های جدید هستند

آیت‌الله نوری همدانی در پاسخ به سئوال جمعی از طلاب در خصوص تحولات صورت گرفته درسازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همیشه مشغول نقشه‌های جدیدی هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، آیت‌الله نوری همدانی در پاسخ به سئوال جمعی از طلاب در خصوص تحولات صورت گرفته درسازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان همیشه مشغول نقشه‌های جدیدی هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزنند. در متن سئوال جمعی از طلاب حوزه علمیه در رابطه با تحولات صورت گرفته در سازمان اطلاعات سپاه آمده است: با توجه به جابجایی صورت گرفته در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رسانه‌های دشمن مدام مشغول شایعه‌پراکنی و ایجاد تفرقه در جامعه می‌باشند و حضرت عالی که همیشه پیشگام در خنثی‌سازی فتنه‌ها هستید و در اقشار مختلف مردم خاصه طلاب و فضلا بصیرت‌افزایی می‌نمایید، خواهشمندیم در این زمینه نیز همانند گذشته راهنمایی بفرمایید.

پاسخ آیت‌الله نوری همدانی:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکی نداریم دشمنان همیشه مشغول نقشه‌های جدیدی هستند تا به این  نظام و انقلاب ضربه بزنند که مهمترین آن ایجاد اختلاف و تفرقه و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی است و دراین راه از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کنند.     

اینجانب لازم می‌دانم از زحمات حجت الاسلام آقا‌ی حسین طائب که خدمات فراوانی برای حفظ امنیت کشور انجام داده‌اند و فتنه های فراوانی را خنثی نمودند، تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظمی داشته باشم و از خداوند متعال توفیق همه مسئولان در خدمت به مردم عزیز و فداکار ایران را خواهانم و امیدوارم عزیزانی که در راه امنیت کشور تلاش می‌کنند، تحت توجهات حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق باشند.

 

کد خبر 1189218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha