اصناف یکی از بزرگ ترین نهادهای مدنی در هر کشوری هستند

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه اصناف یکی از بزرگ ترین نهادهاى مدنى در هر کشورى هستند، گفت: اصناف و بازاریان از مهم ترین بازوان دولت در اقتصاد محسوب می‌شوند و نقش این قشر عظیم در چرخه تولید و تجارت بی بدیل بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با تبریک این روز گفت:  روز ملّی اصناف، یادآور ضرورت توجه و اهتمام نسبت به یکی از بزرگ‌ترین، کارآمدترین، فعال‌ترین و وفادارترین گروه‌های اجتماعی این مرز و بوم، یعنی فعالان صنفی است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: اصناف و بازاریان از مهم ترین بازوان دولت در  اقتصاد محسوب می‌شوند و نقش این قشر عظیم در چرخه تولید و تجارت بی بدیل بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه اصناف یکی از بزرگ ترین نهادهاى مدنى در هر کشورى هستند گفت: این نهاد توسط خود مردم اداره مى شوند و در وضعیت بازار و قیمت گذارى کالاها نقش بسیار موثرى دارند.

 

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه صنفی تقدیر شد.

 

مراسم گرامیداشت روز ملّی اصناف با حضور علی اکبر رضایی فرماندار، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه صنفی و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1189227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha