ایثار کادر درمان در ایام کرونا/تلاش مجاهدانه وزارت بهداشت و دولت قابل تقدیر است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه صفر شدن آمار فوتی های کرونا نتیجه زحمات دولت سیزدهم و کادر درمان بود، گفت: ما در ایام کرونا شاهد ایثار کادر درمان بودیم و باید قدردان آن باشیم.

الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور نتیجه زحمات و پیگیری و تلاش مجاهدانه وزارت بهداشت و دولت آقای رئیسی بود.


وی افزود: شعار تبلیغاتی آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری این بود که هم جان و هم نان مردان را باید مد  نظر قرار داد و تامین کرد.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ما در ماه‌های گذشته دیدیم که آقای رئیسی به بهترین شکل به وعده خود در رابطه با تامین امنیت، سلامت و جان مردم عمل کرد.


آزاد با بیان اینکه انشاالله در حوزه مسائل اقتصادی و تامین نان مردم هم شاهد این موفقیت باشیم، خاطرنشان کرد: کادر درمان کشور در مدت 2 سال و سه ماه گذشته با تمام توان خود پای کار بود و ما شاهد ایثار و از خودگذشتگی آنها در این ایام بودیم.

وی افزود: تلاش مجاهدانه و دلسوزانه کادر درمان در ایام کرونا واقعا ستودنی و قابل تقدیر است و باید از آنها به خاطر ایثار و از خودگذشتگی شان تشکر کنیم.
 


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد ، برای دومین بار روز جمعه   20 خرداد و سومین بار  روز یکشنبه 29 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
 

کد خبر 1189266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha