فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با رئیس دادگستری بیله سوار دیدار کردند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از دیدار جمعی از روحانیون و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت هفته فوه قضائیه با رئیس دادگستری بیله سوار خبر داد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از روحانیون و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت هفته فوه قضائیه با رئیس دادگستری بیله سوار دیدار کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: در پایان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دادگستری بیله سوار تابلو منقش به نام «امام حسین (ع)» اهدا شد.

 

وی اعلام داشت: ائمه جماعات مساجد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات قضاوت و کارکنان قوه قضائیه شهادت شهید بهشتی و 72 از یارانشان را تسلیت گفتند.

 

ملکی اضافه کرد: در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه فاتحه برای روح پرفتوح آن عزیزان قرائت و در پایان نیز دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) زمزمه شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای نشان دادن عملکرد این دستگاه سخت کوش و تلاش گر در عرصه گسترش عدالت اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

کد خبر 1189311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha