اولین دوره آزمون کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی  مازندران برگزار شد

درویشی گفت: آزمون سنجش مهارت ویژه کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باحضور ۱۳۵ نفر در ۱۴ شهرستان از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین درویشی» امروز(۴تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از معتبر‌ترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی پس از قبولی در آزمون های سنجش مهارت برای متقاضیان پذیرفته شده صادر می شود، اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کانون دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی مبنی بر سنجش مهارت کارکنان دفاتر مذکور در استاندارد دستیاری حقوقی خدمات الکترونیکی قضایی، اولین دوره آزمون کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی مازندران برگزار شد .

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد: در این آزمون که روز جمعه سوم تیرماه برگزار شد 135 نفر از کارکنان دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی مازندران در 14 شهرستان در سه شیفت آزمونی بر اساس استانداردهای تدوین شده آزمون سنجش صلاحیت دادند .

وی بیان کرد: یکی از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزش های ضمن خدمت با موضوعیت ارتقاء مهارت شاغلین است که عامل تاثیر گذار در ایجاد امنیت و پایداری اشتغال شاغلان و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان می باشد.

کد خبر 1189339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha