پروژه غارت فرهنگی و ارزش های ملی ما سالهاست که توسط نظام سلطه دنبال می شود

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه غارت فرهنگی و ارزش های ملی و دینی ما سالهاست که توسط نظام سلطه و استکبار جهانی دنبال می شود، گفت: ما در حوزه فرهنگی کم کاری کرده ایم و از این حوزه غافل شده ایم.

علی یزدیخواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بحث هویت زدایی از انقلاب گفت: ما در یک پروژه تاخت و تاز جهانی علیه انقلاب اسلامی هستیم و این پروژه غارت فرهنگی و ارزش های ملی و دینی ما است که سالهاست توسط نظام سلطه و استکبار جهانی دنبال می شود، خسارت هایی نیز به ما زده است و تغییر باورهایی را هم ایجاد کرده است.

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته باید توجه داشت که همچنان خمیرمایه دینی و مذهبی جوانان ما قابل اعتنا است و در مناسبت ها و برنامه ها نیز این آثار را می بینیم. رهبری نیز به این مسئله اشاره کردند که جوانان ما در بحث سطح تدین چیزی کمتر از اوایل انقلاب ندارند اما باید توجه داشت ما چون انقلاب کردیم و آرمان هایی را پیش رو داریم، باید برای رسیدن به این آرمان ها کار بسیار انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: معتقدم دستگاه های فرهنگی کشور کم کاری داشته اند و چون به موضوعات جاری پرداختیم از اصل موضوع که فرهنگ مردم و سبک زندگی آنهاست، غافل شدیم. ما باید مهمترین مسئله و چالش فعلی را فرهنگ کشور بدانیم و در کنار بهبود معیشت مردم و اشتغال به مسایل فرهنگی نیز توجه کنیم.

کد خبر 1189340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha