طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیکی قضایی رایگان در زیرکوه اجرا شد

اولین طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیکی قضایی رایگان در روستای استند و فندخت زیرکوه با حضور رییس اداره حقوقی دفاتر خدمات قضایی مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اولین طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیکی قضایی رایگان امروز (۴ تیر) در روستای استند و فندخت زیرکوه با حضور رییس اداره حقوقی دفاتر خدمات قضایی مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه اجرا شد.

 

«حیاتی» رییس اداره حقوقی دفاتر خدمات قضایی مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: طرح خدمات جهادی در راستای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت به مناطق کمتر توسعه کلید خورده است.

 

وی در ادامه بیان‌کرد: قرار بر این شد تا این طرح با اعلام هماهنگی مسئولین استان خراسان جنوبی به عنوان پایلوت در این استان انجام شود.

 

حیاتی با اشاره به خدمات قضایی رایگان در راستای اجرای این طرح گفت: در این طرح قرار است خدمات قضایی به مناطق کمتر برخوردار و مناطقی که دسترسی به خدمات الکترونیکی ندارند به صورت رایگان خدمت رسانی شود.

 

وی در ادامه عنوان داشت: تلاش ما بر این است تا بتوانیم بیشترین خدمت را بدون هزینه برای مردم عزیز مناطق مرزی و محروم و کمتر توسعه یافته و سنگر بانان نظام اسلامی ارائه کنیم.

 

رییس اداره حقوقی دفاتر خدمات قضایی مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به اینکه این طرح جهادی کشوری است، ادامه داد: این طرح مربوط به یک استان نیست و با اولویت مناطق محروم برنامه ریزی شده است.

 

حیاتی در پایان گفت: هدف این است که کلیه مناطق محروم و مناطقی که دسترسی به دفانر خدمات قضایی ندارند یا فاصله دوری با این دفاتر دارند از خدمات این طرح بهره مند شوند.

کد خبر 1189352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha