۳۹۰۰ بسته لبنی بین مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی توزیع می شود

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته بهزیستی سه هزار و ۹۰۰ بسته لبنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بین مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی در شهرهای نهبندان، سربیشه، درمیان زیرکوه و خوسف توزیع می شود.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: هفته بهزیستی از ۲۵ تیرماه آغاز خواهد و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اينکه به مناسبت هفته بهزیستی سه هزار نفر ۹۰۰ بسته لبنی بین مددجویان توزیع خواهد شد، افزود: هر سبد لبنی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است و برای تهيه این ميزان بسته اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این بسته های لبنی شامل ۲ عدد ماست یک و نیم کیلویی، ۴ عدد شیر پاکتی یک لیتری، ۶ بطری شیر کوچک تک نفره، ۴ عدد خامه و ۵ بسته پنیر قالبی ۴۰۰ گرمی است.

 

شرفی عنوان داشت: این بسته ها با پیگیری حوزه ی مشارکت‌های مردمی و تعامل معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره بهزیستی استان خراسان جنوبی تهیه شده است.

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: این بسته هد در پنج شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان، خوسف و زیرکوه توسط دفتر مشارکت‌های بهزیستی استان و با همکاری مراکز مثبت زندگی و تسهیل گران محلی شهرستان های مذکور طی هفته ی بهزیستی توزیع خواهد شد.

 

 

کد خبر 1189368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha