فعالان کانون های مساجد نقش مهمی در افشای حقوق بشر دروغین آمریکایی دارند

آمون ضمن تشریح برنامه های فعالان کانون های مساجد به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: فعالان کانون های مساجد نقش مهمی در افشای جنایت های حقوق بشر آمریکایی دارند.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد به مناسبت هفته بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ویژه برنامه های اجرا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد با هماهنگی و تعامل با سایر متولیان و تشکل های فعال در مسجد زمینه برگزاری برنامه های خودجوش، ابتکاری با رویکرد آگاهی بخشی، روشنگری و تبیین در خصوص جنایات و حقوق بشر دروغین آمریکایی فراهم کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ و نشست هاس بصیرت افزایی در مساجد با موضوع بررسی ابعاد حادثه هفتم تیر، جنایات منافقین و معرفی شهدای هفتم تیر و روشنگری و تبیین جنایات آمریکا توسط ائمه جماعات در بین الصلاتین از جمله برنامه ها خواهد بود.

 

آمون خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر گرافیک با موضوع حقوق بشر دروغین آمریکایی و جنایات مدعیان حقوق بشر و برپایی نشست های روشنگرانه در مساجد و کانون ها فرهنگی هنری و بازخوانی ابعاد جنایات وحشیانه منافقین در به شهادت رساندن مردم بیگناه کوچه و بازار از دیگر برنامه ها است.

 

وی افزود: انتشار بروشورهای تبیینی متناسب با محورهای تعیین شده جهت عرضه در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفتم تیرماه، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله بروشور و کتاب نیز به همین مناسبت صورت خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: معرفی و اکران فیلم ها و مستندهای منتخب مرتبط با موضوع هفتم تیرماه و جنایات منافقین همچون ماجرای نیمروز در مساجد و کانون ها و تولید و انتشار محتوایی مربوط به فضای مجازی از دیگر فعالیت ها خواهد بود.

 

کد خبر 1189370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha