نظارت و بازریب با هدف خدمت به مردم انجام می شود/۱۰ دستگاه آسانسور پلمب شد

قنبریان گفت: در راستای خدمت به مردم و حفظ سلامت و ایمنی مردم طرح نظارت و بازرسی از خدمات و تولید در استان اجرایی می شود.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت و ایمنی مردم طرح نظارت بر آسانسورها به صورت مستمر برگزار می شود.

 

 

وی افزود: درسه ماه نخست امسال 10 دستگاه آسانسور غیر استاندارد با بررسی عملکرد در استان پلمب شده است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: پلمب آسانسورها در راستای حفظ ایمنی و سلامت مردم و پیرو بازرسی های کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، مسکن مهر و ساختمان های تجاری و پزشکان انجام شده است.

 

وی اذعان داشت: آسانسورهای پلمب شده در سه ماه جاری شامل چهار دستگاه در ساختمان مسکونی شخصی، چهار دستگاه در مسکن مهر، یک آسانسور نصب شده دردستگاه اجرایی و یک آسانسور در ساختمان پزشکان بوده است.

 

قنبریان افزود: این موارد به دلیل عدم استاندارد سازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد پلمب شدند.

 

وی خاطرنشان کرد:تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و عدم بررسی ادواری سالانه توسط بازرسان تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری مربوطه می باشد.

 

قنبریان ادامه داد: عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس ونگهداری آسانسور تنها با شرکت های معتبر و دارنده پروانه طراحی، مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدت و تجارت استان مجاز است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: درراستای خدمت به مردم و حفظ سلامت و ایمنی مردم طرح نظارت و بازرسی از خدمات و تولید در استان اجرایی می شود.

کد خبر 1189395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha