ارق همدانی ها به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ستودنی است/ جشنواره تئاتر کودک پرمخاطب ترین جشنواره در کشور است

دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، به اتفاق مدیران بخش های مختلف جشنواره و مسئولان ستاد برگزاری جشنواره در همدان ظهر امروز (۴ تیر) از نصرلله عبادی هنر مند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «امیر مشهدی عباس» دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان،  به اتفاق مدیران بخش های مختلف جشنواره و مسئولان ستاد برگزاری جشنواره در همدان  از نصرلله عبادی هنرمند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

مشهدی عباس در این دیدار با بیان اینکه همدانی ها گردن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حق دارند، گفت: ارق همدانی ها به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ستودنی است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان قبل از همدان دوره های قبل در شهرهای مختلف برگزار شد، اظهار داشت: هیچ تماشاچی به خوبی همدانی ها نیست چرا که همدانی ها با شور و حال و با استقبال خوب در جشنواره حضور پیدا کردند به طوری که در بعضی از سالن های نمایش درخواست سانس های اضافه برای نمایش ها  وجود داشت.

وی اظهار داشت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پرمخاطب ترین جشنواره در کشور است و حتی تعداد مخاطبان آن از جشنواره فجر نیز بیشتر است.

«نصر الله عبادی» هنرمند پیشکسوت همدانی در ادامه گفت: بنیاد اصلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال های گذشته در همدان زده شده است.

وی بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال  69 با عنوان جشنواره امید در همدان با اجرای تنها چند نمایش برگزار شد که با استقبال خیلی خوب خانواده ها  مواجهه شد.

پدر تئاتر همدان با بیان اینکه در سال های اولیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عضو شورای سیاست گذاری تئاتر کودک و نوجوان بوده است، بیان کرد: خوشحال هستم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار شده است.


 گفتنی است، «نصر الله عبادی» پیرمرد باصفای تئاتر همدان که هنوز ته لهجه همدانی و صحبت‌های نه به عامیانه بلکه کتابی‌اش تو را به نمایش‌های قدیمی می‌برد همان که غرق در نقش می‌شد و تمام تلاشش را برای رضایت مخاطب به کار می‌گرفت ، خاک صحنه خورده و برای هنرش روزها و شب‌های زیادی را صرف آموختن کرده است. هنوز سر حال و با صفا است و تا چندی پیش به ورزش و کوهنوردی نیز علاقمند بود. از تمام دست اندرکاران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قدردانی کرد که به یاد پیشکسوتان این عرصه نیز هستند.

 

کد خبر 1189410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha