لزوم هم افزایی در راستای توسعه توریسم درمانی در جهرم و لار

رحمانیان گفت: تعاملات علوم پزشکی جهرم و لار می تواند این ۲ شهرستان را در مسیر توریسم درمانی برده و بدون شک چشم اندازی روشن در این زمینه شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (شنبه ۴ تیر) در جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: هر ۲ شهرستان دارای قرابت های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی هستند که با همکاری و مساعدت یکدیگر می توان زمینه های تحول را در هر دانشگاه و دانشکده ایجاد کرد. 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: نکته با اهمیت دیگر که از دیرباز وجه مشترک هر ۲شهرستان بوده، وجود و حضور بزرگ خاندان آیت الهی است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه یکی از مواردی که مورد توجه وزارت بهداشت است حفظ و ماندگاری پزشکان متخصصین و فوق تخصص است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان های لار و جهرم در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد می توان شرایط را به سمتی سوق داد که بتوانیم ماندگاری نیروی های متخصص را رقم زنیم.

 

وی با اشاره به اینکه قطعا تعاملات ۲ سویه زمینه ساز این اتفاق است، عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی لارستان پتانسیل خوبی در زمینه پژوهش دارد که با هم افزایی می توان موفقیت های بیشتر در زمینه آموزش و پژوهش بوجود آورد.  

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی «سید الشهدا (ع)» و مرکز درمان ناباروری «حکیم سلمان جهرمی» در مجموعه بیمارستانی خیرین سلامت «برادران خواجه پور» در بهمن ماه ۱۴۰۰ گفت: افتتاح این ۲ پروژه تحولی بزرگ در حوزه درمانی شهرستان جهرم بود.

 

رحمانیان عنوان کرد: تعاملات هر ۲ دانشگاه و دانشکده قطعا می تواند جهرم و لارستان را در مسیر توریسم درمانی برده و بدون شک چشم اندازی روشن در این زمینه شکل می گیرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: یکی از بازوان محکم دانشگاه علوم پزشکی جهرم حضور خیرین سلامت است که اغلب پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان با نام خیرین مزین شده است.

کد خبر 1189442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha