از همه ظرفیت‌های هنری در شکل‌گیری نهضت تبلیغ بهره گیریم

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های هنری حتی کنسرت‌های موسیقی برای نهضت تبلیغ بهره گیریم خواستار مهندسی هوشمند و تشکیل اتاق فکر برای رفع حاشیه‌های کنسرت‌ها با توجه به گردشگر پذیر بودن استان گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز(شنبه، 4 تیر) در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای معاونین این اداره کل با وی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت مسئولیت برای خدمتگزاری به مردم گفت: این دولت یک فرصت طلایی برای خدمت به مردم و امتحان الهی برای مدیران و مسئولان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر هوشیاری در برابر مسائل مختلف و ترویج نهضت تبلیغ افزود: نهضت تبلیغ دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلفی را شامل می‌شود که علاوه بر جنبه مردمی بودن باید سازمان‌ها نیز در این زمینه دغدغه مند باشند و بودجه هایی را برای این مهم اختصاص دهند.

 

وی با بیان اینکه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم به برگزاری کنسرت‌های مختلف موسیقی در استان اشاره و تصریح کرد: اصل برگزاری کنسرت موسیقی مشکلی ندارد بلکه حاشیه‌های برگزاری آن مشکل‌ساز می‌شود و برای رفع این مشکل باید به سمت مدیریت هوشمند پیش رویم.

 

حجت الاسلام مهدوی خواستار مهندسی هوشمند و تشکیل اتاق فکر برای رفع حاشیه‌های کنسرت‌ها با توجه به گردشگر پذیر بودن استان شد تا علاوه بر برگزاری، تعدادش نیز در این دولت انقلابی البته در مسیر ارزش‌های انقلابی و اسلامی افزایش یابد.

 

وی با اشاره به حضور طلبه‌های جوان در تفرجگاه‌ها و سواحل گیلان قبل از ایام کرونا گفت: با حضور طلبه‌ها و ایجاد فضای گفت وگو، شاهد توفیقات نسبی در تبلیغ چهره به چهره و موثر بودیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید برگزاری کنسرت‌ها به مانند جلسات فرهنگی برای مخاطبان القا شود اذعان کرد: حضور در جلسات فرهنگی باید با رعایت آداب آن همراه باشد و تلاش کنیم موسیقی‌های سنتی را در جامعه رواج دهیم.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل نهضت تبلیغ وظایف خود را انجام دهند تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های هنری حتی کنسرت موسیقی برای نهضت تبلیغ بهره برد.

 

کد خبر 1189449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha