لزوم توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی در اهواز

صالحی گفت: تجهیزات و امکانات ورزشی باید در مناطق مختلف اهواز به ویژه محلات کمتر برخوردار به صورت عادلانه توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید مجید صالحی» امروز (شنبه ۴ تیر) در جلسه شورای ورزش شهرستان اهواز، با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف اظهار کرد: امکانات و تجهیزات ورزشی باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف به ویژه محلات کمتر برخوردار اهواز توزیع شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز افزود: در روستاهای اهواز نیز بر اساس اعلام بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به صورت عادلانه توزیع شود، ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید نگاه ویژه‌ای به ورزش روستاهای اهواز داشته باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات زمین‌های ورزشی در محلات کلانشهر اهواز اضافه کرد: نماینده حقوقی اداره ورزش و جوانان مشکل معارضین را با جدیت پیگیری و رفع کند تا زیرساخت های لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

 

صالحی با بیان اینکه ورزش بانوان در اهواز نادیده گرفته شده است تصریح کرد: بانوان استعدادهای خوبی در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی دارند که ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای ورزش بانوان انجام شده اما باید مطلوب تر باشد خاطر نشان کرد: کمیسیون امور بانوان نیز پیگیر مشکلات ورزش بانوان باشد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به ظرفیت اهواز در ورزش های آبی عنوان کرد: امکانات ورزشی به ویژه سواحل و اسکله ها در رودخانه کارون مقطع اهواز در اختیار هیات‌ها قرار گیرد تا ورزش‌های آبی فعال‌تر شوند؛ شهرداری اهواز نیز در این زمینه با اداره ورزش و جوانان اهواز همکاری لازم را داشته باشد.

 

وی به اوقات فراغت در فصل تابستان اشاره کرد و یاد آور شد: آموزش و پرورش نواحی اهواز در فصل تابستان اماکن و امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران به ویژه روستاییان  اهواز قرار دهد.

 

صالحی در پایان از زحمات خبرنگاران در پوشش اخبار جلسات شورای ورزش، رویدادهای ورزشی و مشکلات ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

 

کد خبر 1189476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha