ضرورت مانع شدن از شکل گیری فساد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تدکید بر اینکه باید جلوی شکل گیری فساد گرفته شود، گفت: باید با فساد برخورد جدی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(4تیر)، در دیدار با مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی لرستان اظهارداشت: سراسر وجود شهدای ۷ تیر ایمان مخلصانه و شور انقلابی بود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نام قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران، همراه با نام آیت الله شهید دکتر بهشتی است که شخصیتی دینی، مذهبی، علمی و فرهنگی بودند، افزود: ایشان شخصیتی مؤمن، مخلص، دانا، توانا، قاطع، مدیر، مدبر، شجاع، بصیر و آگاه بودند و در ایجاد تشکیلات قوه قضائیه پی ریزی دقیقی به عمل آوردند.

 

وی به تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی در راستای انجام وظیفه، اقامه عدل و اجرای حکم الهی در استان اشاره کرد و گفت: این امر باعث پویایی و حیات زندگی اجتماعی مردم می‌شود.

 

حجت الاسلاموالمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مبانی مکتب اسلام بر پایه عدالت است، بیان کرد: اقامه عدل در دستگاه قضائی یک امر بسیار مهم و پر اهمیتی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت مانع شدن از شکل گیری فساد تأکید و خاطرنشان کرد: مبارزه سخت گیرانه با فساد باید در دستگاه قضائی مورد توجه قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دستگاه قضائی همیشه باید چشم‌ها بیدار و هوشیار باشند، گفت: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سلاح های غیر مجاز نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

کد خبر 1189557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha