اصفهان نامزد پایتخت جوانان کشورهای اسلامی می شود/جوان گرایی در مدیریت

محمدی با اشاره به انتخاب پایتخت جوانان کشورهای اسلامی گفت: اصفهان به عنوان شهر پایتخت جوانان کشورهای اسلامی برای سال آینده نامزد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «جواد محمدی« روز شنبه(4 تیرماه) در ستاد ساماندهی جوانان استان اصفهان در محل استانداری اظهارداشت: شهرهایی از کشورهای اسلامی برای پایتخت جوانان نامزد شده و پس از بررسی مولفه های ارزیابی، شهر مورد نظر انتخاب می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: وزیر ورزش و جوانان در نشست کشورهای اسلامی در هفته گذشته اعلام آمادگی ایران در خصوص پایتخت جوانان را اعلام کرده تا بتوانیم بر اساس اعلام برنامه ها این امتیاز را کسب کنند.

وی ادامه داد: اصفهان به عنوان شهر پایتخت جوانان کشورهای اسلامی برای سال آینده میلادی نامزد شده و باید برنامه ریزی شود تا بر اساس پیش بینی ها و اعلام برنامه این امکان را فراهم کنیم.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ظرفیت های فعال در حوزه جوانان و جایگاه اصفهان در حوزه بین المللی یادآورشد: امکان اختصاص جایگاه پایتخت جوانان به این شهر وجود دارد.

وی به فعالیت جوانان این استان و تشکل های مردمی فعال در این حوزه اشاره کرد و اذعان داشت: مشارکت مدنی جوانان اصفهان توانسته در رفع بسیاری از دغدغه ها و نیازهای استان اثر گذار باشد و در حوزه محرومیت زدایی نقش خود را ایفا کرده است.

 

جوان گرایی در مدیریت استان اصفهان

 

محمدی به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه جوانان اشاره کرد و اذعان داشت: علاوه بر جایگاه مردمی دولت به حوزه جوانان و جوانگرایی توجه ویژه ای شده که استان اصفهان همسو با کل کشور حرکت می کند.

وی ادامه داد: جوان گرایی در مدیریت استان اصفهان با استفاده از توان و ظرفیت جوانان انجام شده و این موضوع امکان تحول و توسعه را به لحاظ توانمندی این قشر فراهم می سازد.

 

دیبر ستاد ساماندهی جوانان استان اصفهان گفت: مشارکت مدنی موثر جوانان در حوزه های مختلف بکار گرفته خواهد شد تا بر این اساس شاهد اتفافات جدیدی باشیم.

وی یادآورشد: سیاست گذاری و جلب مشارکت بین بخشی در عرصه جوانان با محوریت ستاد ساماندهی و تعامل مدیریت کلان استان صورت می پذیرد.

کد خبر 1189562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha