تداوم برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان

بابامير گفت: محفل انس با قرآن کریم به دلیل استقبال مردم و بچه های مسجد توسط کانون فرهنگی هنری «مصباح» در مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان برگزار می شود.

«فيروز بابامير» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم به دلیل استقبال مردم و بچه های مسجد توسط کانون فرهنگی هنری «مصباح» در مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: این آیین معنوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

بابامير اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مصباح» مسجد امام حسين (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

بابامير گفت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت‌های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

 

کد خبر 1189678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha